Prvi vtis je pomemben - še posebej na prodajnem mestu, kjer se odločitve o nakupu sprejemajo v nekaj sekundah. Z dobro zasnovanimi promocijskimi stojali, ali kot jih imenujemo tudi POS (Point-of-sale) stojala, pritegnete vso pozornost na svoje izdelke. Zakaj? Ker pri tej prodajni obliki vaša ustvarjalnost ni omejena.
Iz valovitega kartona je mogoče izdelati promocijska stojala povsem po vaših željah. Ne glede na to, ali gre za POS stojala velikega formata, namizna stojala ali pultna stojala – s tiskom ali brez. Potrebujete le kreativnega strukturnega razvijalca in grafičnega oblikovalca.
V nadaljevanju bomo včasih omenjali promocijska stojala, drugič spet POS stojala. Dejansko gre za enak izdelek – promocijski stojalo, POS stojalo oz. prodajno stojalo, ki je kreativno oblikovano in namenjeno pospeševanju prodaje.
Promocijska stojala so izdelki, razviti za namene pospeševanja prodaje oz. trženja. Tovrstna POS stojala, ki se večinoma uporabljajo v maloprodaji, so narejena iz različnih materialov in so različnih oblik. Uporabljajo se na prodajnem mestu za ciljno usmerjeno predstavitev izdelkov.
Za izdelavo promocijskih stojal se uporabljajo različni materiali. Glede na zahteve glede stabilnosti, tiskanja in oblike stojala se uporabljajo karton, les, kovina in akril.
Ekološko naravnani proizvajalci se odločajo predvsem za valovit karton, ki je na voljo v različnih debelinah za različno namembnost, ter je še posebej primeren za izdelavo cenovno ugodnih promocijskih stojal.
Nikjer drugje ni nakupna izkušnja tako pomembna in odločitev o nakupu tako spontana kot na prodajnem mestu. Ne glede na to, ali gre za kampanje, predstavitve izdelkov, promocije ali prodajo.
Z ustreznim promocijskim stojalom iz valovitega kartona bo pospeševanje prodaje dobilo povsem novo dimenzijo. Trendi v zadnjih letih kažejo, da trgovci na drobno na prodajnih mestih uporabljajo predvsem stojala iz kartona.
Z združitvijo dveh valov v dvojni oz. t.i. EB-val, karton ne izpolnjuje le vseh zahtev glede stabilnosti stojala, temveč navdušuje tudi z lastnostmi reciklabilne, zelo trajnostne surovine.
Promocijska stojala so bolj kot ne sezonski izdelki, ki se zamenjajo že po kratkem času, kar pomeni, da pri izbiri kartonskega stojala nastanejo bistveno manjši stroški kot pri drugih materialih, če želite bolj pogosto menjavati vaša stojala.
Če ste v dvomih, ali je karton prava izbira za vaše stojalo, priporočamo branje prispevka, zakaj izbrati karton za POS stojalo.
Izbira vrste kartona je odvisna od namembnosti promocijskega stojala. Večja, talna stojala so postavljena na tla brez palete in so izdelana iz debelejšega – EB-val kartona, katerega debelina je cca. 4 mm.
Za manjša, predvsem namizna stojala, je na volj tanjši – E-val karton v debelini cca. 1,5 mm, saj tovrstna stojala ne potrebujejo tako velike nosilnosti kot talna stojala ali paletne dekoracije.
Za paletne ovoje je uporabljen enoslojsni valoviti karton, ki je najbolj fleksibilen in zaradi tega primeren za ovijanje palet, kjer želite skriti spodnji del palete in ga v višino podaljšati toliko, da ustvarite še dodatni prostor za vizualno komunikacijo.
Želite, da je vse preprosto in nezahtevno? Potem so promocijska stojala točno to, kar potrebujete. Naj gre za standardna ali po meri izdelana, kompleksna stojala, vsa zagotavljajo hitro in učinkovito pospeševanje prodaje na prodajnem mestu.
XXL promocijska stojala pritegnejo največ pozornosti in so prodajni hit v vseh prodajalnah.
Vse se začne pri svetovanju in se nadaljuje z razvojem in grafičnim oblikovanjem, nato pride faza tiska, razreza in sestave promocijskega stojala. Naša agencija, specializirana za razvoj, grafično oblikovanje in tisk promocijskih stojal vam zagotavlja celoten paket. Ne le, da poskrbimo za strukturni razvoj in oblikovanje, temveč preko naših partnerjev poskrbimo tudi za tisk vaših promocijskih stojal, in to že uspešnih 8 let.
Ko gre za tisk, za nas nobena zahteva ni preveč barvita. Imamo partnerje za ofset in digitalni tisk, ki ponujata možnost realizacije majhnih in velikih količin po nizkih stroških. Digitalni tisk je bolj ekonomična izbira pri manjših količinah ali za izdelavo prototipov, saj ni stroškov za tiskarske plošče ali klišeje.
Pri večjih količinah lahko promocijska stojala naši partnerji natisnejo tudi z drugimi tehnikami tiska: flekso- ali ofset tiskom.
Ne glede na to, ali morate na blagajni hitro izbrskati ponujeno čokolado ali iz škatle za letake vzeti letak s posebno ponudbo, je obseg uporabe promocijskih stojal za pospeševanje prodaje, širok. Ne glede na to, ali gre za trgovino s pijačo, modno trgovino, trgovino na drobno, lekarno ali mesnico, promocijska stojala lahko najdete povsod.
Pospeševanje prodaje, pozornost, nakupna izkušnja? Dobro razvita in oblikovana promocijska stojala so resnično vsestranska, ko gre za privlačnost za stranke. Ne zagotavljajo le optimalne predstavitve blaga, temveč hkrati povečujejo prodajo.
V naši agenciji vam bomo z veseljem svetovali, katera prodajna stojala so prava za vašo akcijo pospeševanja prodaje in vam uredili grafično oblikovanje. Tisk promocijskih stojal za nas opravlja tiskarna Modiz - Your POS Factory.