Ta hitri vodič za optimizacijo WordPress spletne strani vam bo pomagal ugotoviti, kaj lahko povzroči, da vaša spletna stran ni dobro uvrščena v iskalnikih kot je Google.
WordPress uporablja na milijone uporabnikov za ustvarjanje spletnih strani v osebne ali poslovne namene. Načeloma je WordPress zelo prijazna platforma za SEO (optimizacija za iskalnike). Besedila in slike so takoj pravilno označene za Google in indeksiranje poteka nemoteno.
Edina težava v osnovni verziji je pomanjkanje posebnih SEO funkcij, zato je lahko težko optimizirati stran posebej za ključno besedo.
Na srečo obstajajo preprosti WordPress vtičniki za SEO, s katerimi lahko izboljšamo uvrstitev spletne strani v iskalnikih, kot sta Google in Bing. Uporabimo lahko tudi Google Search Console, da vnesemo svoje spletno stran.
V WordPressu so na voljo številni vtičniki, ki lahko pomagajo pri SEO. Te vtičnike lahko večinoma brezplačno uporabite za dodajanje meta oznak, ustvarjanje zemljevidov spletnih mest in predložitev spletnega mesta v Google Search Console.
Ti vtičniki ponujajo številne funkcije, kot so:
Z vtičnikom Rank Math je na primer dokaj enostavno narediti osnovno optimizacijo spletne strani za iskalnike, tako da dodate ključne besede v naslove, vsebino prispevkov in strani ter jih nato v skladu s specifikacijami vtičnika vstavite v svojo stran.
Najbolj priljubljeni SEO vtičniki v WordPressu so:
Obstaja veliko razlogov, zakaj spletna stran ni dobro uvrščena. Vzrok je lahko pomanjkanje vsebine, slaba navigacija ali zastarela zasnova. Tukaj je nekaj najpogostejših razlogov, ki lahko takoj vplivajo na uvrstitev spletne strani:
Kot smo že omenili, je hitrost spletne strani bistven dejavnik tako za uporabnike kot za uvrstitev v iskalnikih. Hitrejši kot je čas nalaganja strani, večja je verjetnost, da se bo spletna stran uvrstila višje v iskalnikih. Obstaja veliko načinov, kako povečati hitrost spletne strani.
Dobra spletna stran mora upoštevati vse dejavnike, ki vplivajo na uvrstitev v iskalnikih, zato je pomembno, da zaupate izdelavo spletne strani strokovnjaku, ki pozna vse kriterije in jih pri svojem delu tudi upošteva.
Slabo zasnovana spletna stran, pa naj bo še tako lepa, bo morda poceni za vaš žep, a ne bo služila svojemu namenu, če vas stranke ne bodo našle na spletu in bodo odšle k vaši konkurenci, ki se boljše uvršča v iskalnikih.
Kadar se dogovarjate za oblikovanje spletne strani, vedno preverite, če vaš spletni oblikovalec pozna vse omenjene dejavnike in jih zna pravilno aplicirati.