Pred pričetkom izbire celostne grafične podobe, je pomembno, da si naprej zastavite naslednja vprašanja:
- Ali je treba spremeniti celotno identiteto blagovne znamke?
- V primeru prenove - Kaj je treba ohraniti in kaj odstraniti, da bi ponovno sledili jasni liniji?
- V primeru popolnoma novega videza - Kaj točno potrebujete in kaj je morda že na voljo?
2. korak
Oblikovanje celostne grafične podobe
Takoj ko sprejmete našo ponudbo, začnemo. Pripravimo 2-3 osnutke, vi izberete enega in z njim se začnejo fini popravki. Predstavljene so vam različice barv in pisav, v ponudbo pa je vedno vključen tudi postopek popravkov.
Ker vemo, da odločitev ni vedno lahka, ne želimo ustvarjati pritiska, zato vas s številom popravkov načeloma ne omejujemo dokler je vse v mejah dobrega (časovnega) okusa.
Za vašo potrditev bomo pripravili "vzorce", kako bo vaš logotip videti kot vizitka, na dopisnem papirju, na domači strani spletnega mesta ali kot slika profila na Facebooku ali drugem družabnem omrežju.
S celostno grafično podobo smo zadovoljni, ko se Vi z njo poistovetite.