Izdelava spletne strani za frizerja

• Posodobljeno
6. Feb, 2023
Predviden čas branja: 11 minut

Kazalo vsebine

Frizerji izpolnjujejo osnovne potrebe ljudi, zato bo po njihovih storitvah vedno povpraševanje. Vendar pa je konkurenca kar močna. Ne glede na to, ali vodite velik frizerski salon ali ste pravkar ustanovili svoje podjetje, če želite biti poslovno uspešni, vas morajo stranke najti in z vami ostati v rednem stiku. S tega vidika ima internet vse pomembnejšo vlogo, brez katere danes skoraj nobeno podjetje ne more izkoristiti vsega svojega potenciala.

V tem članku boste izvedeli, kako hitro, enostavno in predvsem poceni ustvariti spletno stran frizerskega salona. Predstavili vam bomo, katere metode so vam za to na voljo, kako izdelati spletno stran, kakšno vsebino mora imeti frizerska spletna stran in kako lahko stranke vašo spletno stran bolje najdejo na internetu korak za korakom.

Prednosti spletne strani profesionalnega frizerja

V času družbenih medijev lastna spletna stran ni edini način za izkazovanje prisotnosti na spletu - je pa zagotovo najbolj profesionalen. Ne glede na velikost posameznega podjetja, zelo malo podjetij in samostojnih podjetnikov danes ne more brez lastne spletne strani in za to obstajajo zelo dobri razlogi, ki veljajo tudi za frizerje.

Zakaj potrebuje frizerski salon spletno stran

  • Lastna spletna stran je kontaktna točka za potencialne stranke na internetu. Je vizitka, slikovna brošura in informacijska platforma v enem.
  • Z domačo stranjo lahko vaš frizerski salon pritegne nove stranke. Če vas na internetu ne bo mogoče hitro in enostavno najti, ste lahko prikrajšani za marsikatero stranko.
  • Naročanje v frizerskem salonu prek spleta. Vsaka stranka, ki naroči termin preko vaše spletne strani, namesto da bi se naročila po telefonu, vam prihrani prekinitev delovnega časa.
  • Predstavitev svoje storitve v najboljši luči. V nasprotju s platformami družbenih medijev vsebino in videz svojega spletnega mesta določate sami.
  • Na svoji spletni strani obveščajte o novostih, spremenjenem delovnem času ali aktualnih promocijah. Na ta način izboljšate storitve, zlasti za svoje stalne stranke.
  • Spletno stran svojega frizerskega salona uporabite kot izhodišče za vse dejavnosti v družabnih medijih. Na spletno stran objavite aktualno vsebino in jo nato delite prek družbenih omrežij.

Kako lahko kot frizer pridete do svoje spletne strani?

Eden od najugodnejših načinov, da kot lastnik podjetja pridobite profesionalno spletno stran, je uporaba storitev dobre agencije za izdelavo spletnih strani. Poleg najema agencije za oblikovanje spletnih strani imate danes na voljo še štiri načine, da si zagotovite lastno spletno stran:

  • Sami programirate in oblikujete spletno stran.
  • Oblikujte spletno stran s sistemom za upravljanje vsebine (CMS), kot je WordPress.
  • Ustvarite spletno stran za frizerje s kompletom za izdelavo domače strani, če je ta na voljo v okviru vašega paketa gostovanja
  • Naročite izdelavo spletne strani pri agenciji ali najemite samostojnega oblikovalca spletnih strani.

Kakšne so prednosti in slabosti posameznega načina?

Spletno stran programirajte samiCMSKomplet za izdelavo spletne straniKomplet za izdelavo spletne strani
Agencija za izdelavo spletnih strani
PrednostiNajvečja svoboda pri oblikovanju spletnega mestaVisoka stopnja neodvisnosti od določenih ponudnikov; enostavna razširitevEnostavna in priročna rešitev iz enega vira; pripravljene predloge za uporaboPodpora strokovnjakov; cenovno ugodno v primerjavi s klasičnimi marketinškimi agencijami
SlabostiDobro znanje programiranja in spletnega oblikovanja je osnovni pogojRaven kakovosti oblikovalskih predlog je zelo različna, varnost spletnega mesta je v lastnih rokahOdvisnost od enega ponudnika, zlasti pri manjših gradbenih sklopih malo možnosti razširitveRelativno velika odvisnost od enega ponudnika
CenaNizkaNizka/SrednjaSrednjSrednja/visoka
Stopnja težavnostiZelo visokaSrednjaNizkaZelo nizka

Ustvarjanje lastne spletne strani vam vzame veliko časa

Programiranje in oblikovanje lastne spletne strani za vaš frizerski salon v lastni režiji je verjetno najcenejši način za ustvarjanje individualne prisotnosti na internetu. Velika težava je v tem, da za samostojno programiranje in profesionalno oblikovanje resnično sodobnih in funkcionalnih spletnih strani danes potrebujete obsežno znanje o oblikovanju ter programskih jezikih. Le malokdo lahko to znanje pridobi čez noč ali "postransko".

WordPress in drugi CMS sistemi

S sistemom za upravljanje vsebin (CMS) lahko vašo frizersko spletno strano ustvarite tudi brez znanja programiranja - nekaj znanja o HTML-ju in CSS-u pa vseeno ne škodi.

V svetu je najbolj priljubljen CMS sistem WordPress, tudi zato, ker je razmeroma prijazen do uporabnika. Vendar pa obstajajo tudi številni drugi sistemi za upravljanje vsebin. Zaradi velike priljubljenosti WordPress ponuja številne brezplačne in plačljive oblikovne predloge, tako imenovane teme, na podlagi katerih lahko zgradite svoje spletne strani.

Ena od pomanjkljivosti sistema WordPress je, da vsaka tema deluje nekoliko drugače. Poleg tega ste pri ustvarjanju spletnih strani z uporabo CMS sistema običajno prepuščeni sami sebi.

Komplet za izdelavo domače strani

Kompleti za gradnjo domačih strani, ki jih številni ponudniki gostovanja ponujajo v okviru paketa za gostovanje spletne strani, v osnovi delujejo podobno kot sistemi za upravljanje vsebin, le da so veliko bolj priročni in prijazni do začetnikov. Pri dobrih gradbenih kompletih je zelo veliko stvari intuitivnih in samoumevnih, zato lahko začnete oblikovati spletno stran vašega frizerskega salona brez predhodnega znanja ali dolgotrajnih priprav.

Tudi v tem primeru izberete ustrezno oblikovno predlogo, na podlagi katere oblikujete svoje spletno mesto. Dobri kompleti za izdelavo spletnih strani ponujajo veliko različnih predlog za vsak namen, pogosto morate le spremeniti besedila in slike, preden lahko začnete delovati na spletu. Dober komplet za izdelavo spletnih strani lahko prepoznate po naslednjih značilnostih:

  • Veliko število lepih in sodobnih predlog za oblikovanje, ki jih lahko spreminjate posamično.
  • Enostavno in samoumevno upravljanje
  • Številne funkcije, ki ustrezajo zahtevam frizerske spletne strani - npr. koledar terminov/upravitelj terminov, kontaktni obrazec, funkcije družbenih medijev itd.
  • Pomoč pri optimizaciji za iskalnike - da bo vaše spletno mesto bolje najdeno v iskalnikih kot je npr. Google.
  • Osebna podpora za vsa vprašanja s strani pristojnih kontaktnih oseb

Najem agencije ali samostojnega oblikovalca spletnih strani

Pri večini storitev spletnega oblikovanja začnete z izbiro dizajna vaše bodoče spletne strani, s čimer določite osnovni videz strani. Tukaj gre za izbiro postavitve, pisav, barv, slik ipd. Prav tako boste ves čas deležni neposredne osebne podpore pri določanju strukture strani, oblikovanju besedil in izbiri slik.

Za razliko od predhodnih možnosti, ko morate sami izdelati celotno spletno mesto, je pri izbiri agencije za izdelavo spletnih strani vse težko delo preloženo na ponudnika, kjer strokovnjaki namesto vas prevzamejo bistvene naloge in vam osebno svetujejo.

Zaupajte nam izdelavo spletne strani za vaš frizerski salon!
Nimate časa ali znanja za izdelavo lastne spletne strani? Brez skrbi! Naša izkušena ekipa lahko to stori za vas. Ob samem oblikovanju, prevzamemo za vas tudi pisanje vsebine, ki bo popolnoma ustrezala vašim storitvam. Pošljite povpraševanje.

Struktura spletnega mesta

Kako naj zastavim strukturo spletne strani za svoj frizerski salon?

Ne glede na to, ali boste spletno stran programirali sami, jo dali izdelati agenciji za spletno oblikovanje, preden začnete, morate vsaj okvirno razmisliti, kakšna vsebina naj bo na vašem spletnem mestu in kako želite zastaviti strukturo spletne strani frizerskega salona.

Spletna stran za frizerje je smiselno, da vsebuje naslednje strani ali vsebinske elemente:

  • Prva stran - daleč najpomembnejša stran
  • Storitve – poudarite vaše kompetence
  • Stran O meni/nas ali stran o ekipi - osebnost šteje
  • Kontakt - dogovarjanje za sestanke
  • Reference - vaš najmočnejši argument
  • Novice in obvestila - pripravljeno za deljenje na družbenih omrežjih
  • Podatki o podjetju in politika zasebnosti - pravna nujnost

Prva stran - daleč najpomembnejša stran

Prvi vtis je odločilen, zato je začetna stran najpomembnejša stran vašega spletnega mesta. Od tu obiskovalci pridejo do posameznih podstrani. Obiskovalci vaše spletne strani želijo praviloma vedeti, s čim se ukvarjate, katere storitve ponujate in kako lahko stopijo v stik z vami. Te informacije morajo biti na vaši domači strani jasno predstavljene - razumljive, pregledne in nikakor ne preveč natrpane. Pomembno je, da pri informacijah ne razmišljate le o besedilu - zlasti pri ustvarjalnih poklicih dobre slike pogosto povedo več kot številne besede. Tudi videoposnetki so lahko privlačni.

Veliko ljudi pokliče frizerja, ker se želijo dogovoriti za termin. To jim morate čim bolj olajšati. Vaša telefonska številka, naslov frizerskega salona in možnost spletne rezervacije termina morajo biti na domači strani vašega spletnega mesta enostavno dostopni. To bo pripomoglo tudi k boljši uvrstitvi vašega spletnega mesta v lokalnih zadetkih iskanja na Googlu.

Enostavno spletno mesto frizerskega salona lahko poleg domače strani sestavljajo naslednje podstrani, ki jih lahko seveda sčasoma razširite po lastni presoji:

Storitve - poudarite vaše kompetence

Ta stran je tako pomembna, da morate že na prvi strani zagotoviti njen kratek in jedrnat pregled. Če želijo vaši obiskovalci izvedeti več, lahko pogledajo na to stran. Dejstvo, da večina frizerjev ponuja storitve, kot so striženje, barvanje, umivanje in sušenje las, je očitno.

Če želite izstopati od konkurence, lahko pojasnite, kaj je posebnega pri vašem delu in njihovem pristopu. Poleg tega je koristno navesti storitve, ki jih drugi frizerji na vašem območju ne ponujajo ali jih ponujajo le redko.

Številne stranke iščejo tudi cene za ustrezne storitve. Pri tem bodite transparentni in zagotovite posodobljen cenik. Tako bodo vaši obiskovalci hitro vedeli, kaj lahko pričakujejo, in bodo lahko ustrezno izbrali storitve.

Stran o meni/nas ali stran o ekipi - osebnost šteje

Na tej strani sebe in svojo ekipo predstavite v najboljši luči. Tako kot pri vseh ustvarjalnih poklicih želijo tudi na spletnih straneh frizerskih salonov stranke vedeti, s kom imajo opravka. Osebnost šteje! Dobre fotografije s popolno pričesko so priložnost, da ustvarite pravi vtis. V ta namen morate navesti, katera (posebna) usposabljanja ste opravili ali za kaj so specializirani posamezni člani vaše ekipe.

Kontakt in termini - hitra in enostavna dosegljivost

Kot smo že omenili, morate svojim strankam omogočiti, da z vami čim lažje vzpostavijo stik. Medtem ko sta telefonska številka in naslov že na prvi strani, na kontaktni strani te informacije ponovi nekoliko podrobneje poudarite, na primer v obliki zemljevida. Predvsem pa je super, če bodo obiskovalci na tej strani našli tudi možnost spletne rezervacija termina ali pošiljanje sporočila.

Reference - vaš najmočnejši argument

Nič ne pove več o frizerjevem znanju kot pričeske, ki jih naredi. Na tej strani prikažite referenčne slike in poročajte o svojih uspehih - na primer v obliki fotogalerije. Mnenja zadovoljnih strank so lahko prav tako dobri argumenti za vas.

Novice in obvestila - pripravljeno za deljenje na družbenih omrežjih

Če že redno objavljate vsebine o svojih dejavnostih na družbenih omrežjih ali to nameravate početi v prihodnosti, morate na svoji spletni strani vzpostaviti stran "Novice". To lahko storite na primer v obliki strani z blogom. Na njej lahko redno objavljate nove spletne vsebine, ki jih lahko nato delite prek Facebooka ali drugih omrežih. Prednost tega je, da objave v družbenih omrežjih na vašo spletno stran pripeljejo več obiskovalcev.

O podjetju in politika zasebnosti - pravna nujnost

Praktično vsako spletno mesto frizerja potrebuje podatke o podjetju in politiko zasebnosti oz. izjavo o varstvu osebnih podatkov.

Korak za korakom: navodila za izdelavo spletne strani za frizerja

Pri ustvarjanju lastne spletne strani frizerskega salona morate ravnati korak za korakom. Do zdaj smo vam pokazali, kakšne možnosti imate za uresničitev projekta spletne strani in kakšno vsebino mora spletna stran za frizerje ponuditi obiskovalcem. Zdaj je čas za izvedbo vašega spletnega projekta. Naslednji štirje koraki so ključnega pomena:

  • Korak 1: Izberite ime domene
  • Korak 2: Poiščite pravo grafično podobo za svojo spletno stran
  • Korak 3: Besedila, slike in videoposnetki - določite vsebino
  • Korak 4: Objavite spletno stran in jo optimizirajte za iskalnike

Poglejmo vsak korak nekoliko podrobneje.

Korak 1: Izberite ime domene

Vsaka spletna stran potrebuje spletni naslov (domeno), pod katerim jo je mogoče priklicati v omrežju. Toda katera je dobra domena za spletno stran frizerskega salona? Načeloma ima dobro ime domene enake značilnosti kot dobro ime blagovne znamke:

  • Dobro ime domene si je lahko zapomniti - ostane v spominu vaših strank, kot da bi bilo samoumevno.
  • Dobro ime domene povzema vašo ponudbo - praktično povzema vašo spletno stran.
  • Če ste v javnosti že znani pod določenim imenom, poskusite to ime uporabiti kot ime domene ali ga vključiti v svojo domeno.
  • Kratko in jedrnato: Krajše in razumljivejše kot je ime vaše domene, toliko manj napak bodo obiskovalci naredili pri vnosu imena.
  • Ne uporabljajte posebnih znakov in šumnikov, saj ti pogosto povzročijo nesporazume.
  • Ime domene vpliva na to, kako dobro iskalniki, kot je Google, najdejo vašo spletno stran. Razmislite o tem, kaj vaše stranke iščejo.
  • Izberite podaljšek domene, ki ustreza vašemu poslu. V Sloveniji imajo skoraj vsa podjetja končnico "si", kar se na splošno dojema kot smiselno.

Vseh teh različnih točk ni vedno enostavno združiti. Pogosto gre za vprašanje kompromisov, pri katerih boste morali sprejeti enega ali drugega.

Korak 2: Poiščite pravo grafično podobo za svojo spletno stran

Zlasti na področju, ki je tesno povezano z lepim videzom, okusom in osebnim slogom, je vprašanje prave grafične zasnove spletne strani izjemno nepomembno. Videz vaše spletne strani mora odražati vašo podobo. Ne glede na to, ali spletno stran oblikujete s strokovno agencijo ali samostojno, morate že na začetku v osnovnih obrisih določiti, kako bo izgledala zasnova in tu predvsem barve in oblike na vaši spletni strani. Le tako boste na koncu dobili rezultat, ki bo izpolnil vaša pričakovanja.

Dva primera spletne strani za frizerja:

Izdelava spletne strani za frizerski salon
Izdelava spletne strani za frizerski salon

Korak 3: Besedila, slike in videoposnetki - določite vsebino

Zdaj, ko sta struktura strani in zasnova vašega spletnega mesta vsaj v osnovnih obrisih določena, lahko začnete določati vsebino vaših strani. Čeprav velja, da je tekst glavnega pomena na spletnih straneh, imajo na spletni strani frizerskega salona osrednjo vlogo dobre slike. Pri tem je vsekakor priporočljiva pomoč profesionalnega fotografa. Druga možnost je, da uporabite dobre stock fotografije. Agencije za spletno oblikovanje vam pogosto pomagajo tudi pri oblikovanju in pripravi besedil, saj bodo brez tega iskalniki težje našli vašo spletno stran.

Korak 4: Objavite spletno stran in jo optimizirajte za iskalnike

Preden s svojo spletno stranjo frizerskega salona vstopite na splet, morate še enkrat temeljito preveriti vse vsebine, funkcije in povezave za morebitne napake. Ko ste objavili svojo domačo stran, je najpomembnejše, da postane vaša le-ta prepoznavna. Iskalniki, kot je Google, so skupaj z dejavnostmi v družabnih medijih, eden od glavnih načinov, kako obiskovalci pridejo do vaše spletne strani. Več obiskovalcev v praksi pomeni tudi več strank. Zato morate domačo stran svojega frizerskega salona že od samega začetka oblikovati tako, da bo prijazna do iskalnikov, in jo sproti optimizirati. Pri tem so pomembna naslednja načela:

  • Prepričajte se, da je vaša spletna stran tehnično brezhibna. Hitreje ko se nalaga, bolj je prijazna do uporabnika in bolje jo bodo ocenili iskalniki.
  • Do večine spletnih strani danes ne dostopamo z osebnega računalnika, temveč s pametnih telefonov ali tabličnih računalnikov. Spletno mesto mora danes enako dobro delovati na najrazličnejših napravah, kar je ključnega pomena tudi za dobro uvrstitev v iskalnikih.
  • Boti iskalnikov lahko berejo predvsem besedilo. Analizirajte, katere iskalne izraze (ključne besede) vaše stranke iščejo na internetu, in te izraze na naraven način vgradite v naslove in besedila vaše spletne strani. Orodja za ključne besede vam bodo pomagala najti prave iskalne izraze.
  • Ne kopirajte besedil, ki jih najdete kjer koli na internetu! Google kaznuje tako imenovano podvojeno vsebino tako, da vašo spletno stran v rezultatih iskanja uvrsti nižje ali pa je sploh ne bo uvrstil.
  • Vašemu spletnemu mestu zagotovite logično zasnovo ter jasno in jedrnato strukturo. Prepričajte se, da so vse notranje povezave na vašem spletnem mestu pravilne.
  • Kot podjetju, ki se ukvarja s frizerskimi storitvami, je priporočljivo izvajati lokalno optimizacijo za iskalnike (Local SEO - Local Search Engine Optimization). To storite tako, da svoje spletno mesto dodate v Google MyBusiness ter v imenike lokalnih podjetij.

Optimizacija za iskalnike (SEO) je zelo specifično strokovno področje dela. Zlasti kot začetnik morate vse ukrepe SEO sprejemati zmerno in ciljno ter nenehno delati na optimizaciji spletnega mesta vašega frizerskega salona. Dolgoročno se boste najbolje odrezali, če boste spletno mesto naredili čim bolj prijazno do uporabnika.

Zaključek

Spletna stran za frizerski salon je v današnji digitalni dobi ključnega pomena. Z njo lahko predstavite svoje storitve, promovirate svojo blagovno znamko in se povežete s potencialnimi strankami.

Prav spletna stran je lahko dragoceno orodje za krepitev vašega ugleda in povečanje dosega, zato je to naložba, o kateri je vredno razmisliti. Z ustrezno zasnovo vam lahko spletno mesto pomaga izstopati na konkurenčnem trgu, pritegniti nove stranke in povečati obseg poslovanja.

Ne zamudite priložnosti, da svoj frizerski salon dvignete na višjo raven, in še danes razmislite o oblikovanju spletne strani.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše

iz kategorije:
Zakaj moje spletne strani ni v Googlu

Zakaj moje spletne strani ni v Googlu?

6. marca 2023
Obstaja veliko razlogov, zakaj spletna stran ni dobro uvrščena v iskalniku. Vzrok je lahko pomanjkanje vsebine, slaba navigacija ali zastarela zasnova.
Vpis spletne strani v Google, Bing in Yahoo

Vpis spletne strani v Google, Bing in Yahoo

20. februarja 2023
Za vpis spletne strani v Google potrebujete le Google račun in URL vašega spletnega mesta. Prijava poteka v treh korakih in traja le nekaj minut.
Na kaj paziti, ko naročite oblikovanje spletne strani

Na kaj paziti, ko naročite oblikovanje spletne strani

27. januarja 2023
Dobra stran mora spremeniti obiskovalce v kupce. Pojasnili vam bomo, na kaj morate biti pozorni, ko se dogovarjate za oblikovanje spletne strani.
Zakaj za izdelavo spletne strani uporabiti WordPress?

Zakaj za izdelavo spletne strani uporabiti WordPress?

13. oktobra 2022
Enajst razlogov, zakaj bi morali za svojo spletno stran uporabljati WordPress oz. zakaj je WordPress postal nepogrešljiv za 43% svetovnega spleta.
Strokovnjak za SEO

Strokovnjak za SEO in njegova znanja

9. januarja 2022
Strokovnjak za SEO je nepogrešljiv pri optimizaciji spletne strani, kadar želite dosegati najvišja mesta v spletnih iskalnikih kot je Google.

Drugi prispevki z oznako

Top homeapartmentmagic-wandenvelopebookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers