Frizerji izpolnjujejo osnovne potrebe ljudi, zato bo po njihovih storitvah vedno povpraševanje. Vendar pa je konkurenca kar močna. Ne glede na to, ali vodite velik frizerski salon ali ste pravkar ustanovili svoje podjetje, če želite biti poslovno uspešni, vas morajo stranke najti in z vami ostati v rednem stiku. S tega vidika ima internet vse pomembnejšo vlogo, brez katere danes skoraj nobeno podjetje ne more izkoristiti vsega svojega potenciala.
V tem članku boste izvedeli, kako hitro, enostavno in predvsem poceni ustvariti spletno stran frizerskega salona. Predstavili vam bomo, katere metode so vam za to na voljo, kako izdelati spletno stran, kakšno vsebino mora imeti frizerska spletna stran in kako lahko stranke vašo spletno stran bolje najdejo na internetu korak za korakom.
V času družbenih medijev lastna spletna stran ni edini način za izkazovanje prisotnosti na spletu - je pa zagotovo najbolj profesionalen. Ne glede na velikost posameznega podjetja, zelo malo podjetij in samostojnih podjetnikov danes ne more brez lastne spletne strani in za to obstajajo zelo dobri razlogi, ki veljajo tudi za frizerje.
Zakaj potrebuje frizerski salon spletno stran
Eden od najugodnejših načinov, da kot lastnik podjetja pridobite profesionalno spletno stran, je uporaba storitev dobre agencije za izdelavo spletnih strani. Poleg najema agencije za oblikovanje spletnih strani imate danes na voljo še štiri načine, da si zagotovite lastno spletno stran:
Kakšne so prednosti in slabosti posameznega načina?
Spletno stran programirajte sami | CMS | Komplet za izdelavo spletne strani | Komplet za izdelavo spletne strani Agencija za izdelavo spletnih strani | |
---|---|---|---|---|
Prednosti | Največja svoboda pri oblikovanju spletnega mesta | Visoka stopnja neodvisnosti od določenih ponudnikov; enostavna razširitev | Enostavna in priročna rešitev iz enega vira; pripravljene predloge za uporabo | Podpora strokovnjakov; cenovno ugodno v primerjavi s klasičnimi marketinškimi agencijami |
Slabosti | Dobro znanje programiranja in spletnega oblikovanja je osnovni pogoj | Raven kakovosti oblikovalskih predlog je zelo različna, varnost spletnega mesta je v lastnih rokah | Odvisnost od enega ponudnika, zlasti pri manjših gradbenih sklopih malo možnosti razširitve | Relativno velika odvisnost od enega ponudnika |
Cena | Nizka | Nizka/Srednja | Srednj | Srednja/visoka |
Stopnja težavnosti | Zelo visoka | Srednja | Nizka | Zelo nizka |
Programiranje in oblikovanje lastne spletne strani za vaš frizerski salon v lastni režiji je verjetno najcenejši način za ustvarjanje individualne prisotnosti na internetu. Velika težava je v tem, da za samostojno programiranje in profesionalno oblikovanje resnično sodobnih in funkcionalnih spletnih strani danes potrebujete obsežno znanje o oblikovanju ter programskih jezikih. Le malokdo lahko to znanje pridobi čez noč ali "postransko".
S sistemom za upravljanje vsebin (CMS) lahko vašo frizersko spletno strano ustvarite tudi brez znanja programiranja - nekaj znanja o HTML-ju in CSS-u pa vseeno ne škodi.
V svetu je najbolj priljubljen CMS sistem WordPress, tudi zato, ker je razmeroma prijazen do uporabnika. Vendar pa obstajajo tudi številni drugi sistemi za upravljanje vsebin. Zaradi velike priljubljenosti WordPress ponuja številne brezplačne in plačljive oblikovne predloge, tako imenovane teme, na podlagi katerih lahko zgradite svoje spletne strani.
Ena od pomanjkljivosti sistema WordPress je, da vsaka tema deluje nekoliko drugače. Poleg tega ste pri ustvarjanju spletnih strani z uporabo CMS sistema običajno prepuščeni sami sebi.
Kompleti za gradnjo domačih strani, ki jih številni ponudniki gostovanja ponujajo v okviru paketa za gostovanje spletne strani, v osnovi delujejo podobno kot sistemi za upravljanje vsebin, le da so veliko bolj priročni in prijazni do začetnikov. Pri dobrih gradbenih kompletih je zelo veliko stvari intuitivnih in samoumevnih, zato lahko začnete oblikovati spletno stran vašega frizerskega salona brez predhodnega znanja ali dolgotrajnih priprav.
Tudi v tem primeru izberete ustrezno oblikovno predlogo, na podlagi katere oblikujete svoje spletno mesto. Dobri kompleti za izdelavo spletnih strani ponujajo veliko različnih predlog za vsak namen, pogosto morate le spremeniti besedila in slike, preden lahko začnete delovati na spletu. Dober komplet za izdelavo spletnih strani lahko prepoznate po naslednjih značilnostih:
Pri večini storitev spletnega oblikovanja začnete z izbiro dizajna vaše bodoče spletne strani, s čimer določite osnovni videz strani. Tukaj gre za izbiro postavitve, pisav, barv, slik ipd. Prav tako boste ves čas deležni neposredne osebne podpore pri določanju strukture strani, oblikovanju besedil in izbiri slik.
Za razliko od predhodnih možnosti, ko morate sami izdelati celotno spletno mesto, je pri izbiri agencije za izdelavo spletnih strani vse težko delo preloženo na ponudnika, kjer strokovnjaki namesto vas prevzamejo bistvene naloge in vam osebno svetujejo.
Zaupajte nam izdelavo spletne strani za vaš frizerski salon!
Nimate časa ali znanja za izdelavo lastne spletne strani? Brez skrbi! Naša izkušena ekipa lahko to stori za vas. Ob samem oblikovanju, prevzamemo za vas tudi pisanje vsebine, ki bo popolnoma ustrezala vašim storitvam. Pošljite povpraševanje.
Kako naj zastavim strukturo spletne strani za svoj frizerski salon?
Ne glede na to, ali boste spletno stran programirali sami, jo dali izdelati agenciji za spletno oblikovanje, preden začnete, morate vsaj okvirno razmisliti, kakšna vsebina naj bo na vašem spletnem mestu in kako želite zastaviti strukturo spletne strani frizerskega salona.
Spletna stran za frizerje je smiselno, da vsebuje naslednje strani ali vsebinske elemente:
Prvi vtis je odločilen, zato je začetna stran najpomembnejša stran vašega spletnega mesta. Od tu obiskovalci pridejo do posameznih podstrani. Obiskovalci vaše spletne strani želijo praviloma vedeti, s čim se ukvarjate, katere storitve ponujate in kako lahko stopijo v stik z vami. Te informacije morajo biti na vaši domači strani jasno predstavljene - razumljive, pregledne in nikakor ne preveč natrpane. Pomembno je, da pri informacijah ne razmišljate le o besedilu - zlasti pri ustvarjalnih poklicih dobre slike pogosto povedo več kot številne besede. Tudi videoposnetki so lahko privlačni.
Veliko ljudi pokliče frizerja, ker se želijo dogovoriti za termin. To jim morate čim bolj olajšati. Vaša telefonska številka, naslov frizerskega salona in možnost spletne rezervacije termina morajo biti na domači strani vašega spletnega mesta enostavno dostopni. To bo pripomoglo tudi k boljši uvrstitvi vašega spletnega mesta v lokalnih zadetkih iskanja na Googlu.
Enostavno spletno mesto frizerskega salona lahko poleg domače strani sestavljajo naslednje podstrani, ki jih lahko seveda sčasoma razširite po lastni presoji:
Ta stran je tako pomembna, da morate že na prvi strani zagotoviti njen kratek in jedrnat pregled. Če želijo vaši obiskovalci izvedeti več, lahko pogledajo na to stran. Dejstvo, da večina frizerjev ponuja storitve, kot so striženje, barvanje, umivanje in sušenje las, je očitno.
Če želite izstopati od konkurence, lahko pojasnite, kaj je posebnega pri vašem delu in njihovem pristopu. Poleg tega je koristno navesti storitve, ki jih drugi frizerji na vašem območju ne ponujajo ali jih ponujajo le redko.
Številne stranke iščejo tudi cene za ustrezne storitve. Pri tem bodite transparentni in zagotovite posodobljen cenik. Tako bodo vaši obiskovalci hitro vedeli, kaj lahko pričakujejo, in bodo lahko ustrezno izbrali storitve.
Na tej strani sebe in svojo ekipo predstavite v najboljši luči. Tako kot pri vseh ustvarjalnih poklicih želijo tudi na spletnih straneh frizerskih salonov stranke vedeti, s kom imajo opravka. Osebnost šteje! Dobre fotografije s popolno pričesko so priložnost, da ustvarite pravi vtis. V ta namen morate navesti, katera (posebna) usposabljanja ste opravili ali za kaj so specializirani posamezni člani vaše ekipe.
Kot smo že omenili, morate svojim strankam omogočiti, da z vami čim lažje vzpostavijo stik. Medtem ko sta telefonska številka in naslov že na prvi strani, na kontaktni strani te informacije ponovi nekoliko podrobneje poudarite, na primer v obliki zemljevida. Predvsem pa je super, če bodo obiskovalci na tej strani našli tudi možnost spletne rezervacija termina ali pošiljanje sporočila.
Nič ne pove več o frizerjevem znanju kot pričeske, ki jih naredi. Na tej strani prikažite referenčne slike in poročajte o svojih uspehih - na primer v obliki fotogalerije. Mnenja zadovoljnih strank so lahko prav tako dobri argumenti za vas.
Če že redno objavljate vsebine o svojih dejavnostih na družbenih omrežjih ali to nameravate početi v prihodnosti, morate na svoji spletni strani vzpostaviti stran "Novice". To lahko storite na primer v obliki strani z blogom. Na njej lahko redno objavljate nove spletne vsebine, ki jih lahko nato delite prek Facebooka ali drugih omrežih. Prednost tega je, da objave v družbenih omrežjih na vašo spletno stran pripeljejo več obiskovalcev.
Praktično vsako spletno mesto frizerja potrebuje podatke o podjetju in politiko zasebnosti oz. izjavo o varstvu osebnih podatkov.
Pri ustvarjanju lastne spletne strani frizerskega salona morate ravnati korak za korakom. Do zdaj smo vam pokazali, kakšne možnosti imate za uresničitev projekta spletne strani in kakšno vsebino mora spletna stran za frizerje ponuditi obiskovalcem. Zdaj je čas za izvedbo vašega spletnega projekta. Naslednji štirje koraki so ključnega pomena:
Poglejmo vsak korak nekoliko podrobneje.
Vsaka spletna stran potrebuje spletni naslov (domeno), pod katerim jo je mogoče priklicati v omrežju. Toda katera je dobra domena za spletno stran frizerskega salona? Načeloma ima dobro ime domene enake značilnosti kot dobro ime blagovne znamke:
Vseh teh različnih točk ni vedno enostavno združiti. Pogosto gre za vprašanje kompromisov, pri katerih boste morali sprejeti enega ali drugega.
Zlasti na področju, ki je tesno povezano z lepim videzom, okusom in osebnim slogom, je vprašanje prave grafične zasnove spletne strani izjemno nepomembno. Videz vaše spletne strani mora odražati vašo podobo. Ne glede na to, ali spletno stran oblikujete s strokovno agencijo ali samostojno, morate že na začetku v osnovnih obrisih določiti, kako bo izgledala zasnova in tu predvsem barve in oblike na vaši spletni strani. Le tako boste na koncu dobili rezultat, ki bo izpolnil vaša pričakovanja.
Dva primera spletne strani za frizerja:
Zdaj, ko sta struktura strani in zasnova vašega spletnega mesta vsaj v osnovnih obrisih določena, lahko začnete določati vsebino vaših strani. Čeprav velja, da je tekst glavnega pomena na spletnih straneh, imajo na spletni strani frizerskega salona osrednjo vlogo dobre slike. Pri tem je vsekakor priporočljiva pomoč profesionalnega fotografa. Druga možnost je, da uporabite dobre stock fotografije. Agencije za spletno oblikovanje vam pogosto pomagajo tudi pri oblikovanju in pripravi besedil, saj bodo brez tega iskalniki težje našli vašo spletno stran.
Preden s svojo spletno stranjo frizerskega salona vstopite na splet, morate še enkrat temeljito preveriti vse vsebine, funkcije in povezave za morebitne napake. Ko ste objavili svojo domačo stran, je najpomembnejše, da postane vaša le-ta prepoznavna. Iskalniki, kot je Google, so skupaj z dejavnostmi v družabnih medijih, eden od glavnih načinov, kako obiskovalci pridejo do vaše spletne strani. Več obiskovalcev v praksi pomeni tudi več strank. Zato morate domačo stran svojega frizerskega salona že od samega začetka oblikovati tako, da bo prijazna do iskalnikov, in jo sproti optimizirati. Pri tem so pomembna naslednja načela:
Optimizacija za iskalnike (SEO) je zelo specifično strokovno področje dela. Zlasti kot začetnik morate vse ukrepe SEO sprejemati zmerno in ciljno ter nenehno delati na optimizaciji spletnega mesta vašega frizerskega salona. Dolgoročno se boste najbolje odrezali, če boste spletno mesto naredili čim bolj prijazno do uporabnika.
Spletna stran za frizerski salon je v današnji digitalni dobi ključnega pomena. Z njo lahko predstavite svoje storitve, promovirate svojo blagovno znamko in se povežete s potencialnimi strankami.
Prav spletna stran je lahko dragoceno orodje za krepitev vašega ugleda in povečanje dosega, zato je to naložba, o kateri je vredno razmisliti. Z ustrezno zasnovo vam lahko spletno mesto pomaga izstopati na konkurenčnem trgu, pritegniti nove stranke in povečati obseg poslovanja.
Ne zamudite priložnosti, da svoj frizerski salon dvignete na višjo raven, in še danes razmislite o oblikovanju spletne strani.