Gibanje po digitalnem prostoru je pogosto podobno labirintu, zlasti pri razumevanju in analizi spletnih strani. Vendar ni nujno, da je to potovanje naporno. Z metodičnim pristopom in pravimi vpogledi, ki so vam na voljo, lahko ta postopek bistveno poenostavite.
Dobrodošli v našem podrobnem vodniku, v katerem razkrivamo korake do učinkovite analize spletne strani oz. spletnega mesta. Ta vodnik vam bo s tem, ko bo postopek razdelil na pet oprijemljivih korakov, omogočil globlje razumevanje uspešnosti vašega spletnega mesta, zaradi česar bo na videz zapleteno postalo obvladljivo in izvedljivo.
Pripravite se, da se podate na potovanje, ki bo zajemalo ključna orodja in vtičnike, značilne za WordPress, ter vam omogočilo edinstven pogled na to, kako lahko te platforme bistveno izboljšajo vašo sposobnost analiziranja spletnega mesta.
Tisti, ki ste novi v WordPress ekosistemu, se pripravite na izkoriščanje funkcionalnosti, za katere morda prej niste vedeli, da obstajajo, izkušeni uporabniki WordPressa pa se pripravite na še bolj poglobljeno razumevanje.
Ugotavljanje uspešnosti vaših spletnih strani je ključnega pomena zaradi številnih razlogov in se uporablja na različnih področjih. Postopek je različno zapleten, saj je nekatere vidike mogoče enostavno oceniti s samodejnimi spletnimi orodji, za druge pa je potrebno skrbno oko strokovnjaka.
Preučimo vidike analize spletnega mesta:
Za orientacijo v neštetih možnostih analize je ključno razumeti razpoložljiva orodja in njihove posledice. Enako pomembno je vedeti, katere dejavnike je treba upoštevati pri izbiri. Kot uporabnik WordPressa lahko uporabite široko paleto vtičnikov in vgrajenih funkcij, ki lahko to analizo poenostavijo.
Zgoraj omenjenih 5 elementov je ključnih za analizo spletnih strani. Vendar pa bi lahko za bolj zaokroženo perspektivo dodali še nekaj dodatnih točk:
Ne pozabite, da so orodja in vtičniki tako dobri kot strategija in razumevanje, ki stojita za njimi. Zato si vzemite čas za razumevanje svojih spletnih strani, njihovih prednosti in slabosti ter tega, kako lahko ta različna orodja za analizo iz vaše spletne prisotnosti izvabijo najboljše.
Področje upravljanja spletnih strani je polno zapletov, zlasti pri zagotavljanju pravne skladnosti. Zaradi velikega števila veljavnih zakonov in predpisov je veliko upravljavcev spletnih strani žrtev morebitnih pasti.
Glede na raziskavo Mednarodnega združenja trgovcev na drobno je približno 20 % vseh anketiranih trgovcev na drobno po vsem svetu prejelo vsaj eno pravno obvestilo zaradi manjših pravnih spregledov. Ti spregledi se običajno nanašajo na informacije o podjetju, politike zasebnosti ali protokole o odstopu od nakupa.
V skladu s temi ugotovitvami je Mednarodno združenje spletnih operaterjev (IWOA) izvedlo študijo 2.500 naključno izbranih poslovnih spletnih mest in razkrilo, da je imelo približno 41 % od njih vsaj eno pravno težavo. Področja, na katerih so bile ugotovljene neskladnosti, so se na splošno ravnala v skladu z mednarodnimi zakoni in bi lahko potencialno vodila do uradnega opomina. Med ugotovljenimi težavami so bila najpogostejša nasprotja s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ali enakovrednimi lokalnimi zakoni o zasebnosti podatkov:
V skladu z našimi izkušnjami pri analizi številnih spletnih strani, se te pogoste težave tesno ujemajo z našimi opažanji. Pogosto se mnogi upravljavci spletnih mest teh pomanjkljivosti ne zavedajo ali pa podcenjujejo finančne posledice teh pravnih pomanjkljivosti.
Pri naših projektih uporabljamo obsežne kontrolne sezname za pregled vseh znanih meril, s čimer zagotovimo, da je vaše spletno mesto pripravljeno za uspešno javno predstavitev. Poleg tega zelo priporočamo, da vsaka stranka pred javno dostopnostjo svoje spletišče pregleda pri pravnem strokovnjaku.
Prisotnost neželene pošte in zlonamerne programske opreme nenehno opozarja na morebitna tveganja, povezana z digitalnim prostorom. Spletna mesta so pogosto žrtve nepooblaščenega dostopa prek varnostnih ranljivosti ali manipuliranih vtičnikov, kar odpira vrata različnim zlonamernim dejavnostim. Storilci ta ogrožena spletišča izkoriščajo za Black Hat SEO taktike, nezakonito oglaševanje ali širjenje neželene pošte in tako ustvarjajo nezakonite koristi na račun zakonitih lastnikov spletišč.
WordPress, ki je globalno najbolj razširjen sistem za upravljanje vsebin (CMS), se pogosto znajde v središču teh digitalnih napadov. Vendar ta trend ne odraža notranjih varnostnih pomanjkljivosti sistema WordPress, temveč njegovo priljubljenost. Nedavni podatki so pokazali, da je bilo 92 % strank varnostnih storitev v letih 2018 in 2019 upravljavcev spletnih mest WordPress. Z upoštevanjem najboljših varnostnih praks, značilnih za WordPress, je lahko vaše spletno mesto enako varno kot kateri koli drug CMS sistem.
Če sumite, da je vaše spletno mesto žrtev kibernetskega napada, lahko izvedba spletnega varnostnega preverjanja zagotovi ključne vpoglede. Ta orodja lahko pomagajo ugotoviti, ali je vaše spletno mesto ogroženo in ali je bila vaša domena uvrščena na črno listo za neželeno pošto. V nadaljevanju so navedena tri zelo priporočljiva orodja, ki ponujajo brezplačne varnostne preglede, ne da bi bila potrebna registracija:
Živimo v svetu, v katerem vlada neposrednost in kjer je potrpežljivost čedalje manjša vrlina. Na področju spletnih interakcij se ta zahteva po takojšnji zadovoljitvi kaže v pričakovanju hitrega nalaganja spletnih strani. V tem hitrem digitalnem okolju morajo upravljavci spletnih mest dati prednost zanesljivim storitvam gostovanja in izkoristiti vse možnosti za optimizacijo.
Če želite oceniti hitrost svojega spletnega mesta, priporočamo uporabo samodejnega testa hitrosti spletnega mesta. Google, nesporni prvak med iskalniki, je opredelil vrsto specifikacij za spletna mesta. Ker je hitrost postala pomemben dejavnik v Googlovem algoritmu razvrščanja, lahko z njenim razumevanjem in izboljšanjem znatno povečate vidnost svojega spletnega mesta v rezultatih iskanja. Googlovo brezplačno orodje PageSpeed Insights služi kot rešitev za dva namena. Ne le, da vam pomaga razumeti Googlova merila za razvrščanje, temveč vam omogoča tudi ocenjevanje splošne hitrosti vašega spletnega mesta.
Če želite izkoristiti moč tega orodja, pojdite na domačo stran PageSpeed Insights in vnesite naslov URL svoje spletne strani. Ko kliknete "Analiziraj", orodje ustvari dve oceni, za mobilno in namizno napravo, ki sta predstavljeni v odstotkih. Višja ocena pomeni boljšo zmogljivost. Barvno označen merilnik uspešnosti pod rezultatom omogoča hiter pregled uspešnosti vašega spletnega mesta. Rezultati nad 90 so v zelenem območju, kar pomeni optimalno delovanje, medtem ko rezultati nad 50 kažejo na potrebo po optimizaciji. Rezultati pod 50, označeni z rdečo barvo, pomenijo kritične težave z delovanjem.
Mobilna zmogljivost pogosto zaostaja, saj odzivna spletna mesta nalagajo različne datoteke in skripte glede na napravo (pametni telefon, tablični računalnik ali namizni računalnik). Podrobni rezultati in predlogi za optimizacijo so navedeni pod rezultatom. Vseh predlogov ni mogoče uporabiti univerzalno, saj lahko odstranitev nekaterih skript zahteva večje spremembe spletnega mesta. Vendar pa ta priporočila običajno zagotavljajo dragocene vpoglede za morebitne optimizacije.
Ne pozabite, da so na področju WordPressa na voljo številni vtičniki, kot so WP Rocket, Autoptimize in W3 Total Cache, ki lahko dodatno pomagajo izboljšati hitrost delovanja vašega spletnega mesta. Redno spremljanje in izboljševanje hitrosti spletnega mesta lahko bistveno izboljša uporabniško izkušnjo in uvrstitev v iskalnikih.
Doseganje visoke uvrstitve v Googlu in drugih iskalnikih postopoma pridobiva na pomenu, zlasti za podjetja, ponudnike zdravstvenih storitev in pravne strokovnjake, ki upravljajo svoja spletna mesta. Obdobje rumenih strani se hitro poslavlja in se umika prevladi iskalnikov, kot sta Google in Bing, do katerih se dostopa predvsem prek pametnih telefonov. Spletne strani, ki si zagotovijo mesto na prvi strani rezultatov iskanja, imajo veliko prednost pred konkurenti.
Strateško združevanje kampanj SEO in SEA lahko privede do opaznega povečanja števila poizvedb na spletnem mestu, ki ga omogočijo boljše uvrstitve. Vendar je ključnega pomena, da pred tem opravite SEO revizijo, saj slepe optimizacije redko prinesejo želene rezultate. Naključno oglaševanje s cenenimi ključnimi besedami prek Google Ads oglasov pogosto povzroči večje izdatke, kot so prihodki, ustvarjeni z novimi strankami. Z dolgoletnimi izkušnjami smo ugotovili, da lahko upravljavci spletnih mest z izvajanjem pravih strategij precej prihranijo. Da bi vam to olajšali, vam ponujamo brezplačno analizo SEO vašega spletnega mesta. V nekaj dneh bomo ocenili vaše uvrstitve v Googlu in pripravili začetno oceno trenutnega stanja vašega spletnega mesta ter predloge za izboljšave.
Če želite v današnjem hitrem digitalnem okolju ostati v ospredju, je ključnega pomena, da spremljate promet na svojem spletnem mestu. Uporaba statističnih rešitev, kot sta Google Analytics ali Matomo, lahko zagotovi neprecenljive vpoglede. Te storitve spletne analitike so namenjene spremljanju in ocenjevanju števila obiskovalcev v daljšem časovnem obdobju, kar omogoča podrobno razumevanje uspešnosti vašega spletnega mesta.
Uporabnost teh orodij presega spremljanje števila obiskovalcev. Z njimi lahko ugotovite demografske značilnosti obiskovalcev, izmerite učinkovitost oglaševalskih kampanj in razčlenite podatke o prodaji v spletnih trgovinah. To vam omogoča, da na podlagi zbranih podatkov izboljšate svoje spletno mesto ter ugotovite in odpravite elemente, ki prispevajo k visokim stopnjam osipa uporabnikov.
Vključitev teh analitičnih orodij v vaše spletno mesto zahteva minimalen tehnični napor. Pri orodju Google Analytics je to na primer tako preprosto, kot je vgradnja kode za sledenje. Ta storitev, ki jo gosti Google, je na voljo brezplačno in vključuje redne posodobitve programske opreme. Podjetje Matomo ponuja enakovredno plačljivo storitev, imenovano Matomo Cloud, lahko pa jo brezplačno gostite v svojem strežniku. Ključna prednost pri tem je suverenost podatkov; vsi zbrani podatki ostanejo pri vas, kar odpravlja vse pogodbene obveznosti za obdelavo podatkov.
Kljub njihovi uporabnosti je ključno opozoriti, da ta analitična orodja delujejo kot obsežne zbirke podatkov, zato jih je treba uporabljati odgovorno in pri tem upoštevati zakonske zahteve, kot je GDPR uredba. Ta določila vključujejo pridobitev izrecnega soglasja vaših uporabnikov za shranjevanje in obdelavo njihovih podatkov. Poleg tega mora biti vaš pravilnik o zasebnosti aktualen in vsebovati izčrpen opis vseh uporabljenih orodij. Priporočamo, da anonimizirate IP-naslove uporabnikov in tako še dodatno izboljšate zaščito zasebnosti.
Ne pozabite, da lahko uporabniki WordPressa ta orodja brez težav vključijo s številnimi vtičniki, kot sta MonsterInsights in ExactMetrics. Pomagamo vam pri izbiri najprimernejšega orodja, ki ustreza vašim edinstvenim potrebam, in zagotovimo njegovo uspešno vključitev v vaše spletno mesto. Uporabite ta analitična orodja za sprejemanje odločitev, ki temeljijo na podatkih, in spodbudite uspešnost svojega spletnega mesta v nove višave.
Z uporabo različnih orodij, zlasti za uporabnike WordPressa, lahko učinkovito spremljate in izboljšate delovanje svojih spletnih strani. Z rednimi analizami spletnega mesta lahko pridobite neprecenljiv vpogled v vedenje uporabnikov, hitrost spletnega mesta, učinkovitost SEO in še več, kar vam pomaga pri sprejemanju strateških, na podatkih temelječih odločitev.
Ne pozabite, da je vaše spletno mesto podaljšek vaše poslovne ali poklicne osebnosti v digitalnem prostoru. Zagotavljanje njegovega optimalnega in varnega delovanja ter skladnosti z vsemi pravnimi smernicami ni le naloga, temveč zaveza do vaših uporabnikov. Upamo, da ste zdaj opremljeni z znanjem in orodji, s katerimi se lahko podate na pot do odličnosti spletnega mesta.