Formati grafik: Kdaj uporabiti rastrsko in kdaj vektorsko?
Na voljo so številni formati grafik, tako rastrski kot vektorski. Pomembno je, da veste, kdaj katerega uporabiti, saj ni vsak primeren za vsako grafiko.
Na voljo so številni formati grafik, tako rastrski kot vektorski. Pomembno je, da veste, kdaj katerega uporabiti, saj ni vsak primeren za vsako grafiko.
Logotip podjetja mora biti preprost in razumljiv, z jasnim sporočilom, da si ga lahko zapomnimo in povežemo s podjetjem ali blagovno znamko.
Grafično oblikovanje embalaže je pomemben del vaše tržne strategije. Kot ste razvili svoj izdelek, se morate lotiti tudi razvoja embalaže.
Celostna grafična podoba podjetja ali krajše CGP - pomeni enoten vizualni videz podjetja, ki naredi podjetje oz. blagovno znamko unikatno.
Za grafično oblikovanje logotipa potrebujete več kot le pisalo in papir. Risba lahko služi kot vzorec, ideje za logotip pa se realizirajo z ustreznim programom za urejanje grafike.