Kaj je Google My Business?

Google My Business

Predviden čas branja: 3 minut

Kazalo vsebine

Kaj je Google My Business (GMB)?

Google My Business (GMB) je imenik za podjetja. Podjetja se lahko v njem registrirajo in ustvarijo svoj profil. Storitev je brezplačna in jo lahko v osnovi uporablja vsak podjetnik, pa tudi drugi poklici z lastno podružnico, kot so zdravniki, odvetniki ali notarji.

Pogoj za vnos v Google My Business:

  • lastno podjetje, odvetniška pisarna ali podobno,
  • brezplačen račun Google,
  • enkratno preverjanje podjetja.

Katere podatke je mogoče shraniti v profilu Google My Business?

Googlova imeniška storitev podjetjem omogoča shranjevanje različnih podatkov. Upravljajo se lahko tudi podružnice ali dodatne lokacije. Podatki med drugim vključujejo:

  • Ime podjetja (ime podjetja, ime podjetnika, zdravnika, odvetnika itd.)
  • Poštni naslov / naslov
  • Telefonska številka
  • E-poštni naslov
  • Domena spletnega mesta
  • Delovni čas
  • Fotografije ustanove (npr. poslovnih prostorov ali ordinacije)
  • Opis podjetja
  • Datum ustanovitve

Google shranjene podatke uporablja za prikaz preverjenih informacij o iskanih podjetjih uporabnikom. Uporabnikom iskalnika Google so tako jasno vidne podrobnosti o podjetjih, npr. delovni čas trgovine. Prednost za lastnike je v tem, da so uporabnikom informacije cel čas dostopne. Namesto odgovarjanja na vprašanja po telefonu, kot je "Kdaj imate odprto", se lahko zaposleni ukvarjajo s pomembnejšimi nalogami.

Prednosti storitve Google My Business: Razlogi za prijavo

Google My Business je brezplačen, razen časa, ki je potreben za njegovo registracijo in uporabo, saj Google ne zaračunava niti registracije niti uporabe. Zato je priporočljivo, da se podjetja registrirajo. Poleg tega je vpis v Googlov imenik uporaben tudi za zdravniške ordinacije, odvetniške pisarne ali notarske pisarne.

Prvi pomemben razlog za njegovo uporabo je, da Google za določene iskalne izraze prikaže ustrezna podjetja iz imenika Google My Business. Če na primer uporabnik išče “frizer v Kranju", mu iskalnik prikaže prve tri zadetke iz vseh ustreznih profilov GMB.

Kaj je SEO optimizacija za iskalnike - Lokalni SEO

Območje z rezultati lokalnega iskanja je imenovano tudi Local Snack Pack (paket lokalnih zadetkov). Praktične izkušnje kažejo, da podjetja, ki so tam prikazana, v povprečju prejmejo bistveno več klikov. Razlog za to je uvrstitev nad (organskimi) zadetki iskanja, tj. uvrstitev, ki jo lahko podjetja s svojo spletno stranjo dosežejo le s klasično optimizacijo za iskalnike oz. SEO.

Drugi pomemben razlog za uporabo storitve Google My Business je, da ponuja dodano vrednost tako za podjetja kot za stranke. V Googlu lahko na primer odgovorite na vprašanja o podjetju. Tudi brisanje neupravičenih in preveč negativnih ocen v Googlu je mogoče le prek ustreznega Googlovega računa. Informacije kot so delovni čas, kontaktni podatki (telefonska, e-poštni naslov) so ves čas objavljeni v GMB.

Poleg tega so podjetja z urejenim profilom prikazana neposredno ob rezultatih iskanja, takoj ko je ime podjetja vpisano v Googlu. Ta zelo vidna umestitev je prav tako brezplačna in običajno zagotavlja boljše klike.

Registrirajte se v Google My Business: Registracija po korakih

Tako kot pri vseh Googlovih storitvah je tudi za Google My Business potreben Googlov račun. Še naprej lahko uporabljate obstoječe račune, sicer pa lahko kadar koli registrirate nov brezplačen račun.

Takoj po registraciji z obstoječim ali novim Googlovim računom lahko ustvarite nov profil podjetja neposredno v Googlu. Če profil še ni povezan z Googlovim računom, lahko vnos uredite. Če so podatki že shranjeni, jih lahko urejate neposredno po registraciji.

Stroški storitve Google My Business

Tako kot številne druge storitve podjetja lahko tudi Googlovo storitev uporabljate brezplačno. Čeprav uporaba storitve Google My Business ni povezana s stroški, je treba v vzdrževanje objave vložiti čas. To lahko stori podjetnik sam ali njegov zaposleni, lahko pa to prenese na agencijo za spletno trženje. Stroški lahko nastanejo za enkratno vzpostavitev, vzdrževanje vnosa GMB ali tudi za upravljanje mnenj/ocen.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše z bloga

Vpliv Core Web Vitals na SEO

Vpliv Core Web Vitals na SEO

2. januarja 2024
Odkrijte vlogo Core Web Vitals pri optimizaciji za iskalnike. Odkrijte, zakaj je ta dejavnik pomemben za uspeh vaših spletnih strain.
Prihodnost spletnega oblikovanja

Prihodnost spletnega oblikovanja: napoved trendov

18. decembra 2023
Z razvojem umetne inteligence in strojnega učenja bodo spletna mesta postala bolj intuitivna in prilagojena potrebam posameznega uporabnika.
Kako spletno oblikovanje vpliva na SEO - postavitev spletne strani

Kako spletno oblikovanje vpliva na SEO

4. decembra 2023
Ali ste vedeli, da ima spletno oblikovanje ključno vlogo pri vaših prizadevanjih za SEO? V tem članku bomo raziskali razmerje med tema elementoma.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeprinterbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers