Večina upravljavcev spletnih strani ve, kaj je SEO. Z optimizacijo za iskalnike (SEO) poskušajo doseči prva mesta v organskih rezultatih iskalnikov. Če to ne uspe, je priporočljivo poiskati in odpraviti SEO napake na spletni strani. Za ta podvig pa je nujna SEO analiza, ki vključuje prava orodja, izkušnje in veliko časa.
SEO analiza je pregled spletnega mesta glede skladnosti z običajnimi SEO smernicami. To pomaga iskalnikom, da ga bolje indeksirajo. To pomaga tudi vaši spletni strani. Če opazite, da je na vaši spletni strani premalo obiskovalcev, vsekakor analizirajte stran oz. jo dajte analizirati.
Iskalnik, kot je Google, ne prepozna samodejno, katera spletna mesta so na voljo za določene teme, projekte ali ponudbe. Za to potrebuje podporo s pomočjo on-page SEO strukture v obliki ključnih besed, dobre tehnične strukture strani in off-page SEO, na primer s povratnimi povezavami.
Naloga optimizacije za iskalnike je torej ustvariti te strukture in oblike. SEO analiza pa pokaže, v kolikšni meri je bilo to doseženo. Le tako lahko v celoti izkoristite potencial svojega spletnega mesta. Z analizo se prepoznajo šibke točke in pomanjkljivosti ter odkrijejo točke, kjer so možne izboljšave.
Teoretično lahko svoje spletno mesto analizirate tudi sami s pomočjo spodaj naštetih orodij. Vendar je tak podvig dolgotrajen in zahteva določeno strokovno znanje. Povprašajte nas po brezplačni SEO analizi. Lahko vam posredujemo predloge za izboljšave in po želji tudi pomagamo pri izvedbi.
Kot smo že omenili, se SEO deli na on-page in off-page področje. Za obe področji so ustrezna merila obravnavana ločeno.
Najpomembnejši del on-page SEO je vsebina na spletnem mestu. To vsebino lahko seveda obogatite s priložnostnimi ključnimi besedami (glejte spodaj), vendar je pomembna tudi vsebina kot celota. Ker Google kot dejavnik razvrščanja upošteva čas, ki ga porabite na spletni strani, je pomembno, da je vsebina ne le dolga, temveč tudi dovolj privlačna, da jo lahko obiskovalec prebere od začetka do konca. To je mogoče doseči z ustreznostjo teme, spletu prijaznim slogom pisanja (zelo jedrnatim) in starim dobrim znanjem pisnega jezika.
Del tega sta tudi pravopisna in slovnična pravilnost, sicer lahko bralce odvrneta od branja. Ustreznost teme in upoštevanje trenutnih trendov ter slog pisanja so absolutno podcenjeni. Številni upravljavci spletnih strani danes zahtevajo veliko besedila, toda kdo še vedno bere tako dolga besedila? Vsak, ki ima spletno mesto z vsebino, bi moral pogledati, koliko strani z enako tematiko je že na voljo v spletu.
Naš nasvet bi bil: pišite ustvarjalno, drzno in nenavadno!
Vsebina seveda vključuje tudi slike in videoposnetke. Pri tem velja naslednje: četudi agencije za videoposnetke milijonkrat zatrjujejo, da so videoposnetki novi in ultra priljubljen trend, je še vedno zelo veliko ljudi, ki raje nekaj preberejo, saj je to preprosto hitrejše.
Ljudje iščejo po internetu z določenimi ključnimi besedami. Zato le-te sodijo v naslove in besedila. Vendar bi lahko mit o natrpanosti ključnih besed in kazni za preveliko gostoto ključnih besed počasi postal mit. Nihče ne ve, katere kombinacije, gostote ključne besede Googlovi algoritmi nagrajujejo ali kaznujejo.
Stran potrebuje notranje povezave in zemljevid spletnih strani, mora se hitro nalagati, biti odzivno oblikovana (optimizirana tudi za mobilne naprave) in po možnosti imeti drobtinice (informacije o navigacijski poti).
Videoposnetki in fotografije so v osnovi dragoceni kot vsebina, vendar potrebujejo imena datotek, ki jih bodo pajki lažje indeksirali.
Videoposnetki so načeloma koristni za optimizacijo za iskalnike, če si jih nekdo ogleda v celoti, saj podaljšajo čas zadrževanja, kar je dejavnik razvrščanja.
Ali so še vedno pomembne? Okoli leta 2015 so bile razglašene za mrtve, vendar jih zdaj številni spletni skrbniki spet uporabljajo.
Ker ne poznamo Googlovih algoritmov, se moramo mirno zanašati na oznake, opis in bogate sličice. Ne morejo škodovati, lahko pa veliko koristijo.
Za SEO niso pomembne le povratne povezave (glejte spodaj pod Off-page SEO), ampak tudi notranje povezave na strani. Med drugim je pomembno, ali imate atribute dofollow ali nofollow.
To ima vlogo pri indeksiranju morebitne podvojene vsebine na strani in ne, tega ne bomo podrobno razlagali. Tukaj lahko pademo v zajčjo luknjo. Zaradi takšnih podrobnosti vam lahko ponudimo strokovno SEO analizo.
Na kratko: off-page se nanaša na strani, s katerih vaša spletna stran prejema povratne povezave. Te lahko organizirate (med drugim prek novinarskih portalov). Vendar bodite previdni pri nakupu povratnih povezav.
Če želite SEO analizo opraviti sami, preizkusite nekatera od teh orodij:
Želite brezplačno SEO analizo? Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo pomagali.