Kaj je Google Partner?

Google Partner

Predviden čas branja: 2 minut

Kazalo vsebine

Kaj je Google Partner program?

Google Partner oz. Googlov partnerski program agencijam omogoča, da pridobijo status Googlovega partnerja ali Googlovega premium partnerja. V ospredju je kompetentna podpora strankam z računom Google Ads, sodelovanje v partnerskem programu pa je povezano s strogimi Googlovimi zahtevami. Googlov cilj je ustvariti pečat, ki zagotavlja visoke minimalne standarde za certificirane agencije.

Prednosti sodelovanja z Google partnerji

Podpora certificirane partnerske agencije ponuja strankam številne prednosti. Zahtevane kompetence povečuje tudi obvezno certificiranje več zaposlenih za Google Ads. Google želi zagotoviti, da imajo agencije pravo znanje in izkušnje za optimalno svetovanje svojim strankam.

Nenazadnje se veliko denarja porabi za trženjske cilje z oglasi Google Ads. Ker so oglasi v Googlu z višjim faktorjem kakovosti običajno cenejši, dobro usposobljeni strokovnjaki za oglase Google Ads zato ne porabljajo proračuna svojih strank po nepotrebnem.

Proračunske smernice, ki veljajo od leta 2021, se morda zdijo visoke in znašajo 20.000 USD na četrtletje, vendar takšen proračun že predvideva ustrezno izkušenost odgovorne agencije. Neizkušeni novinci bodo zato težko pridobili znak Googlovega partnerja. Agencije z uveljavljeno bazo strank pa že imajo potrebna znanja in spretnosti za zagotavljanje kompetentnega svetovanja in podpore.

Zahteve za sodelovanje v programu Google Partners

Za naročnike digitalnih agencij znak Partner vzbuja zaupanje, saj od leta 2021 veljajo še strožje zahteve. Zahteve vključujejo:

  • faktor optimizacije oglasov Google Ads 70 % ali več.
  • Zaposleni v agenciji morajo pridobiti certifikate v Google Skillshop-u
  • Ustvarjanje visokih prihodkov z oglasi Google Ads (skupni znesek vseh upravljanih računov mora znašati vsaj 20.000 USD na četrtletje)

Še težje je pridobiti logotip Premium Partner, saj ga Google podeli le enkrat na leto 3 % najboljših agencij po vsem svetu.

Partnerji agencije Google: podrobne specializacije

Vsaka Googlova partnerska agencija je lahko specializirana za določena področja oglasov Google Ads. Predpogoj, da lahko oglašujete s specializacijo, je vedno uspešno opravljen izpit za zadevno področje v Googlovi akademiji za oglase, ki ga opravi več zaposlenih.

Google področja strokovnega znanja deli na štiri področja Google Ads izdelkov:

  • Oglaševanje v iskalnikih: Zaposleni v agenciji lahko pridobijo certifikat za klasično oglaševanje v iskalnikih (SEA) tukaj. Takšni oglasi so prikazani nad običajnimi rezultati iskanja v iskalniku Google.
  • Prikazno oglaševanje: Tako imenovano prikazno oglaševanje se pogosto izvaja v obliki pasic prek oglaševalskega omrežja AdSense.
  • Videooglaševanje: Oglasi v obliki videoposnetkov se običajno predvajajo prek Googlovega podjetja YouTube.
  • Nakupovalno oglaševanje: gre za oglaševanje v Googlovem nakupovanju. Izdelki iz spletne trgovine stranke se prek vmesnika prenesejo v Google in se prikažejo kot del rezultatov iskanja Shopping.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše z bloga

B2C spletno oblikovanje

B2C spletno oblikovanje

18. julija 2025
Dobra B2C stran mora ponujati intuitivno uporabniško izkušnjo, kakovostno vsebino, privlačne slike in jasno prikazane cene.
B2B spletno oblikovanje

B2B spletno oblikovanje

18. julija 2025
Učinkovito B2B spletno oblikovanje ustvarja digitalno izkušnjo, ki generira kvalitetne potencialne stranke in poganja dejanske poslovne rezultate.
Vpliv Core Web Vitals na SEO

Vpliv Core Web Vitals na SEO

2. januarja 2024
Odkrijte vlogo Core Web Vitals pri optimizaciji za iskalnike. Odkrijte, zakaj je ta dejavnik pomemben za uspeh vaših spletnih strain.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeprinterbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers