Google Partner oz. Googlov partnerski program agencijam omogoča, da pridobijo status Googlovega partnerja ali Googlovega premium partnerja. V ospredju je kompetentna podpora strankam z računom Google Ads, sodelovanje v partnerskem programu pa je povezano s strogimi Googlovimi zahtevami. Googlov cilj je ustvariti pečat, ki zagotavlja visoke minimalne standarde za certificirane agencije.
Podpora certificirane partnerske agencije ponuja strankam številne prednosti. Zahtevane kompetence povečuje tudi obvezno certificiranje več zaposlenih za Google Ads. Google želi zagotoviti, da imajo agencije pravo znanje in izkušnje za optimalno svetovanje svojim strankam.
Nenazadnje se veliko denarja porabi za trženjske cilje z oglasi Google Ads. Ker so oglasi v Googlu z višjim faktorjem kakovosti običajno cenejši, dobro usposobljeni strokovnjaki za oglase Google Ads zato ne porabljajo proračuna svojih strank po nepotrebnem.
Proračunske smernice, ki veljajo od leta 2021, se morda zdijo visoke in znašajo 20.000 USD na četrtletje, vendar takšen proračun že predvideva ustrezno izkušenost odgovorne agencije. Neizkušeni novinci bodo zato težko pridobili znak Googlovega partnerja. Agencije z uveljavljeno bazo strank pa že imajo potrebna znanja in spretnosti za zagotavljanje kompetentnega svetovanja in podpore.
Za naročnike digitalnih agencij znak Partner vzbuja zaupanje, saj od leta 2021 veljajo še strožje zahteve. Zahteve vključujejo:
Še težje je pridobiti logotip Premium Partner, saj ga Google podeli le enkrat na leto 3 % najboljših agencij po vsem svetu.
Vsaka Googlova partnerska agencija je lahko specializirana za določena področja oglasov Google Ads. Predpogoj, da lahko oglašujete s specializacijo, je vedno uspešno opravljen izpit za zadevno področje v Googlovi akademiji za oglase, ki ga opravi več zaposlenih.
Google področja strokovnega znanja deli na štiri področja Google Ads izdelkov: