Na področju spletnega trženja govorimo o konverziji, ko potencialna stranka izvede dejanje, ki ga je želel oglaševalec. To je lahko na primer nakup - potencialni kupec se "pretvori" v stranko. Tudi drugi ukrepi, kot je ustvarjanje potencialnih strank, lahko pomeni, da so konverzije uspešne.
Splošni izraz konverzija lahko zajema več dejanj, ki jih želi oglaševalsko podjetje. Nekateri možni primeri konverzije so:
Stopnja konverzije je razmerje med vsemi obiskovalci in tistimi, ki so izvedli želeno dejanje. Stopnja konverzije je določena v odstotkih - če je na primer 200 ljudi kliknilo na oglas in jih je 12 opravilo nakup, je stopnja konverzije 6 %.
V spletnem trženju ima stopnja konverzije pomembno vlogo kot ključni podatek za uspeh. Običajno znaša med 0,4 in 10 %, odvisno od panoge.
Stopnja konverzije se praviloma uporablja kot glavni kazalnik uspešnosti oglaševalske kampanje in posledičnih konverzij. Višja kot je izračunana odstotna vrednost, uspešnejše je bilo oglaševanje.
Orodja za analizo, kot je Google Analytics, so primerna orodja za merjenje konverzij. V kombinaciji s podatki iz kampanj Bing Ads ali Google Ads je mogoče natančno ugotoviti uspešnost izbranih oglaševalskih kampanj.
Cilj skoraj vsakega komercialno usmerjenega ponudnika spletnih strani je neposredno ali posredno povečati prodajo spletnih strani. Do neposrednega povečanja pride na primer, ko je prodaja opravljena neposredno prek spletnega mesta. Do posrednega povečanja prometa pride, če se spletna stran uporablja le za promocijo, dejanska prodaja pa se opravi na primer v trgovini.
Ne glede na vrsto prodaje (neposredna ali posredna) je mogoče pozitivno vplivati na konverzije, saj so te v veliki meri odvisne od spletnega mesta in izvedene kampanje.
Pomembni dejavniki so: