Kaj je Google Analytics?

Google Analytics

Predviden čas branja: 2 minut

Kazalo vsebine

Kaj je Google Analytics?

Google Analytics je orodje za spletno analitiko, ki ga je razvil Google za spremljanje razvoja spletnega mesta in uspešnosti spletnega trženja. Tako lahko natančno vidite, kako se razvijajo ključni kazalniki uspešnosti (KPI - Key Performance Indicators), kot so število obiskovalcev, vedenje uporabnikov in čas, ki ga uporabniki preživijo na vaši spletni strani.

Spremljate in ocenjujete lahko tudi ključne podatke o obnašanju obiskovalcev spletne strani. S tako pridobljenim znanjem lahko ugotovite morebitne šibke točke svoje spletne strani in si prizadevate za nenehno izboljševanje le-te in ukrepov spletnega trženja.

Kaj je Google Analytics

Kaj se meri z orodjem Google Analytics?

Z orodjem Google Analytics lahko ugotovite, koliko uporabnikov je obiskalo vaše spletno stran, koliko časa so se na njej zadržali in kakšno vsebino so si ogledali. Spremlja se tudi t.i. bounce rate, ki lahko kaže na manj kakovostno vsebino strani ali morebitne napake.

Google Analytics pa zmore še več: meri, katero napravo uporablja uporabnik, kateri brskalnik uporablja in zagotavlja informacije o demografskih podatkih, kot so starostna skupina, spol in lokacija uporabnika.

Uspešnost se meri preko Google Analytics kode, ki jo dodamo na svojo spletno stran.

Za ukrepe spletnega trženja je še posebej koristna možnost, da v računu določite cilje (npr. nakup izdelka). Tako lahko ugotovite, kako uspešni so vaši marketinški ukrepi. Poleg sledenja SEO in SEA je mogoče meriti tudi uspešnost drugih spletnih oglaševalskih dejavnosti, kot so družabni mediji ali kampanje za prikazovanje.

Kateri so drugi ponudniki orodij za spletno analitiko?

Poleg storitve Google Analytics so na voljo tudi rešitve drugih ponudnikov orodij, na primer Matomo, Econda ali Etracker. Vendar je Google Analytics daleč najpogosteje uporabljeno orodje za spletno analizo po vsem svetu.

Katere so prednosti storitve Google Analytics?

  • Google Adwords je lahko neposredno povezan z Google Analytics.
  • Vanj lahko integrirate AdSense in družabna omrežja.
  • Zbrane podatke lahko preprosto izvozite.
  • V realnem času lahko preverite uspešnost svoje spletne strani.
  • V računu je mogoče določiti in meriti posamezne cilje.
  • Prav tako je mogoče ustvariti posamezna poročila, ki lahko vključujejo na primer stopnjo konverzije.
  • Tudi samodejno pošiljanje teh posameznih poročil ni težava.
  • Google Analytics omogoča sledenje e-trgovine.
  • Z orodjem Google Analytics lahko izvajate A/B teste za SEO in SEA.
  • V računu lahko ustvarite tako imenovana opozorila, ki se samodejno pošljejo po pošti, če pride do drastičnih sprememb v delovanju.
  • Re-marketing je eno najučinkovitejših orodij spletnega trženja. Z orodjem Google Analytics lahko ustvarite podrobne sezname za Re-marketing.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše z bloga

Vpliv Core Web Vitals na SEO

Vpliv Core Web Vitals na SEO

2. januarja 2024
Odkrijte vlogo Core Web Vitals pri optimizaciji za iskalnike. Odkrijte, zakaj je ta dejavnik pomemben za uspeh vaših spletnih strain.
Prihodnost spletnega oblikovanja

Prihodnost spletnega oblikovanja: napoved trendov

18. decembra 2023
Z razvojem umetne inteligence in strojnega učenja bodo spletna mesta postala bolj intuitivna in prilagojena potrebam posameznega uporabnika.
Kako spletno oblikovanje vpliva na SEO - postavitev spletne strani

Kako spletno oblikovanje vpliva na SEO

4. decembra 2023
Ali ste vedeli, da ima spletno oblikovanje ključno vlogo pri vaših prizadevanjih za SEO? V tem članku bomo raziskali razmerje med tema elementoma.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeprinterbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers