Google Analytics je orodje za spletno analitiko, ki ga je razvil Google za spremljanje razvoja spletnega mesta in uspešnosti spletnega trženja. Tako lahko natančno vidite, kako se razvijajo ključni kazalniki uspešnosti (KPI - Key Performance Indicators), kot so število obiskovalcev, vedenje uporabnikov in čas, ki ga uporabniki preživijo na vaši spletni strani.
Spremljate in ocenjujete lahko tudi ključne podatke o obnašanju obiskovalcev spletne strani. S tako pridobljenim znanjem lahko ugotovite morebitne šibke točke svoje spletne strani in si prizadevate za nenehno izboljševanje le-te in ukrepov spletnega trženja.
Z orodjem Google Analytics lahko ugotovite, koliko uporabnikov je obiskalo vaše spletno stran, koliko časa so se na njej zadržali in kakšno vsebino so si ogledali. Spremlja se tudi t.i. bounce rate, ki lahko kaže na manj kakovostno vsebino strani ali morebitne napake.
Google Analytics pa zmore še več: meri, katero napravo uporablja uporabnik, kateri brskalnik uporablja in zagotavlja informacije o demografskih podatkih, kot so starostna skupina, spol in lokacija uporabnika.
Uspešnost se meri preko Google Analytics kode, ki jo dodamo na svojo spletno stran.
Za ukrepe spletnega trženja je še posebej koristna možnost, da v računu določite cilje (npr. nakup izdelka). Tako lahko ugotovite, kako uspešni so vaši marketinški ukrepi. Poleg sledenja SEO in SEA je mogoče meriti tudi uspešnost drugih spletnih oglaševalskih dejavnosti, kot so družabni mediji ali kampanje za prikazovanje.
Poleg storitve Google Analytics so na voljo tudi rešitve drugih ponudnikov orodij, na primer Matomo, Econda ali Etracker. Vendar je Google Analytics daleč najpogosteje uporabljeno orodje za spletno analizo po vsem svetu.