Kaj je Google Analytics?

Google Analytics

Predviden čas branja: 2 minut

Kazalo vsebine

Kaj je Google Analytics?

Google Analytics je orodje za spletno analitiko, ki ga je razvil Google za spremljanje razvoja spletnega mesta in uspešnosti spletnega trženja. Tako lahko natančno vidite, kako se razvijajo ključni kazalniki uspešnosti (KPI - Key Performance Indicators), kot so število obiskovalcev, vedenje uporabnikov in čas, ki ga uporabniki preživijo na vaši spletni strani.

Spremljate in ocenjujete lahko tudi ključne podatke o obnašanju obiskovalcev spletne strani. S tako pridobljenim znanjem lahko ugotovite morebitne šibke točke svoje spletne strani in si prizadevate za nenehno izboljševanje le-te in ukrepov spletnega trženja.

Kaj je Google Analytics

Kaj se meri z orodjem Google Analytics?

Z orodjem Google Analytics lahko ugotovite, koliko uporabnikov je obiskalo vaše spletno stran, koliko časa so se na njej zadržali in kakšno vsebino so si ogledali. Spremlja se tudi t.i. bounce rate, ki lahko kaže na manj kakovostno vsebino strani ali morebitne napake.

Google Analytics pa zmore še več: meri, katero napravo uporablja uporabnik, kateri brskalnik uporablja in zagotavlja informacije o demografskih podatkih, kot so starostna skupina, spol in lokacija uporabnika.

Uspešnost se meri preko Google Analytics kode, ki jo dodamo na svojo spletno stran.

Za ukrepe spletnega trženja je še posebej koristna možnost, da v računu določite cilje (npr. nakup izdelka). Tako lahko ugotovite, kako uspešni so vaši marketinški ukrepi. Poleg sledenja SEO in SEA je mogoče meriti tudi uspešnost drugih spletnih oglaševalskih dejavnosti, kot so družabni mediji ali kampanje za prikazovanje.

Kateri so drugi ponudniki orodij za spletno analitiko?

Poleg storitve Google Analytics so na voljo tudi rešitve drugih ponudnikov orodij, na primer Matomo, Econda ali Etracker. Vendar je Google Analytics daleč najpogosteje uporabljeno orodje za spletno analizo po vsem svetu.

Katere so prednosti storitve Google Analytics?

  • Google Adwords je lahko neposredno povezan z Google Analytics.
  • Vanj lahko integrirate AdSense in družabna omrežja.
  • Zbrane podatke lahko preprosto izvozite.
  • V realnem času lahko preverite uspešnost svoje spletne strani.
  • V računu je mogoče določiti in meriti posamezne cilje.
  • Prav tako je mogoče ustvariti posamezna poročila, ki lahko vključujejo na primer stopnjo konverzije.
  • Tudi samodejno pošiljanje teh posameznih poročil ni težava.
  • Google Analytics omogoča sledenje e-trgovine.
  • Z orodjem Google Analytics lahko izvajate A/B teste za SEO in SEA.
  • V računu lahko ustvarite tako imenovana opozorila, ki se samodejno pošljejo po pošti, če pride do drastičnih sprememb v delovanju.
  • Re-marketing je eno najučinkovitejših orodij spletnega trženja. Z orodjem Google Analytics lahko ustvarite podrobne sezname za Re-marketing.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše z bloga

Zakaj moje spletne strani ni v Googlu

Zakaj moje spletne strani ni v Googlu?

6. marca 2023
Obstaja veliko razlogov, zakaj spletna stran ni dobro uvrščena v iskalniku. Vzrok je lahko pomanjkanje vsebine, slaba navigacija ali zastarela zasnova.
Vpis spletne strani v Google, Bing in Yahoo

Vpis spletne strani v Google, Bing in Yahoo

20. februarja 2023
Za vpis spletne strani v Google potrebujete le Google račun in URL vašega spletnega mesta. Prijava poteka v treh korakih in traja le nekaj minut.
Izdelava spletne strani za frizerja

Izdelava spletne strani za frizerja

5. februarja 2023
Preverite, kako hitro, enostavno in predvsem poceni ustvariti spletno stran frizerskega salona ter kakšno strukturo mora imeti spletna stran frizerja.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopebookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers